O MNĚ

Jmenuji se Petra Ibrahimová, jsem speciální pedagog a terapeut.  
Dovolte mi říct Vám něco o sobě. Vystudovala jsem vysokoškolské obory Speciální pedagogika se specializací Etopedie a Pedagogika se specializací Diagnostika a pedagogická terapie. Kromě toho se průběžně účastním  různých dalších tématických seminářů a školení, abych Vašim dětem mohla ještě lépe porozumět a pomoci.
DALŠÍ VZDĚLÁNÍ
  • Neuro – vývojová stimulace ( PhDr.Marja Volemanová,Ph.D.)
  • Pohybem se rozvíjíme ( PhDr.Marja Volemanová,Ph.D.)
  • Oční pohyby ( PhDr.Marja Volemanová,Ph.D.)
  • Rozvoj jazykových schopností dle D.B.Elkonina ( Univerzita Karlova )
  • Metoda MIU ( ATC metod pro osobní rozvoj)
  • Kuprev ( Mgr.Barbora Krankusová )
  • HYPO ( PhDr.et Mgr.Zdenka Michalová,Ph.D. )
  • ROPRATEM ( Mgr. Iva Kopecká a Mgr. Dagmar Žeňková )
  • Lezení – základ grafomotoriky ( Mudr.Věra Kleplová)
  • Rozvoj řeči a fonologického uvědomování / Rozvoj grafomotoriky          ( Mgr. Jiřina Bednářová )
  • Prevence specifických poruch učení a chování na počátku školní docházky ( PhDr. Kamila Balharová )
  • Diagnostika a rozvoj schopností dítěte předškolního věku (Mgr. Jiřina Bednářová)  
  • Diagnostika školní připravenosti (Mgr. Jiřina Bednářová)
  • Test rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky (PaedDr. Daniela Švancarová)
  • Řeč a problematika komunikace u osob s PAS (NAUTIS – PhDr. Kateřina Thorová, Ph.D.)
  • Rodina a dítě s PAS – průřez terapeutickou praxí (NAUTIS – Mgr. Miroslava Pravdová)
  • Senzomotorická integrace (Mudr. Martin Kučera)
  • EDASTIM – edukace a stimulace jako podpora školní připravenosti (Mgr. Jiřina Bednářová)
  •  Senzorická integrace v pedagogice a speciální pedagogice                ( PaedDr. Jana Hrčová, Ph.D. )

Protože i zvířecí svět má ve speciální pedagogice co nabídnout, spolu s tříletou fenkou zlatého retrievera Andělkou tvoříme canisterapeutický tým a jsme hrdou součástí Nadačního fondu CANISTERAPIE.

V neposlední řadě jsem maminkou 3 dcer, které jsou pro mne nekonečným zdrojem nejen pedagogické inspirace a výzev.

Velmi ráda se budu věnovat i vašim dětem a pomohu jim na jejich osobní cestě vzděláváním. Práce s dětmi je pro mne zdrojem radosti a pocitu smysluplného naplnění. Souzním s přístupem, který druhým dává dostatek prostoru a respektuje jejich jedinečnost.

Při komunikaci s dětmi se snažím o vytvoření harmonického prostředí. Rozpoznání slabého místa pro mne není cíl, ale naopak začátek možnosti pomoci dítěti podpořit jeho oslabenou oblast tak, aby nemuselo zažívat pocit neúspěchu a selhání.

Jsem tady pro Vaše děti

  • od 3 let
  • v předškolním věku nebo s odkladem školní docházky jako součást přípravy na 1.třídu
  • za účelem stimulace a prevence poruch učení a chování
  • jako prostředek osobního rozvoje ( rozvoj pozornosti, vnitřní motivace a sebedůvěry, dovednost pracovat s chybou, používání efektivních strategií při řešení problému, rozvoj emoční inteligence, organizace a plánování )
  • pro děti z cizojazyčného prostředí ( posílení jazykového citu )
  • pro děti, jejichž rodiče jsou dyslektici
  • pro děti s neurovývojovými poruchami ( PAS, porucha intelektu, porucha komunikace ( těžkosti ve vývoji řeči), ADHD/ADD, specifické poruchy učení, porucha motoriky )
  • pro školní děti, které jsou slabé ve čtení v prvních letech školní docházky
  • pro děti s těžkostmi v sociální oblasti
  • pro nadané děti
  • a další 

+420 602 552 839

poradna@petraibrahimova.cz