Jmenuji se Petra Ibrahimová,
jsem speciální pedagožka a terapeutka.
Dovolte mi říct Vám něco o sobě. Vystudovala jsem vysokoškolské obory Speciální pedagogika se specializací Etopedie a Pedagogika se specializací Diagnostika a pedagogická terapie. Kromě toho se průběžně účastním různých dalších tématických seminářů a školení, abych mohla dětem ještě lépe porozumět a pomoci.
DALŠÍ VZDĚLÁNÍ
- Neuro – vývojová stimulace ( PhDr.Marja Volemanová,Ph.D.)
- Pohybem se rozvíjíme ( PhDr.Marja Volemanová,Ph.D.)
- Oční pohyby ( PhDr.Marja Volemanová,Ph.D.)
- Rozvoj jazykových schopností dle D.B.Elkonina ( Univerzita Karlova )
- Metoda MIU ( ATC metod pro osobní rozvoj)
- Kuprev ( Mgr.Barbora Krankusová )
- HYPO ( PhDr.et Mgr.Zdenka Michalová,Ph.D. )
- ROPRATEM ( Mgr. Iva Kopecká a Mgr. Dagmar Žeňková )
- Lezení – základ grafomotoriky ( Mudr.Věra Kleplová)
- Rozvoj řeči a fonologického uvědomování / Rozvoj grafomotoriky ( Mgr. Jiřina Bednářová )
- Prevence specifických poruch učení a chování na počátku školní docházky ( PhDr. Kamila Balharová )
- Diagnostika a rozvoj schopností dítěte předškolního věku (Mgr. Jiřina Bednářová)
- Diagnostika školní připravenosti (Mgr. Jiřina Bednářová)
- Test rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky (PaedDr. Daniela Švancarová)
- Řeč a problematika komunikace u osob s PAS ( PhDr. Kateřina Thorová, Ph.D.)
- Rodina a dítě s PAS – průřez terapeutickou praxí ( Mgr. Miroslava Pravdová)
- Senzomotorická integrace ( Mudr. Martin Kučera )
- EDASTIM – edukace a stimulace jako podpora školní připravenosti ( Mgr. Jiřina Bednářová )
- Senzorická integrace v pedagogice a speciální pedagogice ( PaedDr. Jana Hrčová, Ph.D. )
- Senzorická integrace 2 – možnosti odhalování senzorických disfunkcí a senzorické strategie ( PaedDr. Jana Hrčová, Ph.D. )
Protože i zvířecí svět má ve speciální pedagogice co nabídnout, spolu s tříletou fenkou zlatého retrievera Andělkou tvoříme canisterapeutický tým a jsme hrdou součástí Nadačního fondu CANISTERAPIE.
V neposlední řadě jsem maminkou 3 dcer, které jsou pro mne nekonečným zdrojem nejen pedagogické inspirace a výzev.
Velmi ráda se budu věnovat i vašim dětem a pomohu jim na jejich osobní cestě vzděláváním. Práce s dětmi je pro mne zdrojem radosti a pocitu smysluplného naplnění. Souzním s přístupem, který druhým dává dostatek prostoru a respektuje jejich jedinečnost.
Při komunikaci s dětmi se snažím o vytvoření harmonického prostředí. Rozpoznání slabého místa pro mne není cíl, ale naopak začátek možnosti pomoci dítěti podpořit jeho oslabenou oblast tak, aby nemuselo zažívat pocit neúspěchu a selhání.
Jsem tady pro Vaše děti
- od 3 let
- v předškolním věku nebo s odkladem školní docházky jako součást přípravy na 1.třídu
- za účelem stimulace a prevence poruch učení a chování
- jako prostředek osobního rozvoje ( rozvoj pozornosti, vnitřní motivace a sebedůvěry, dovednost pracovat s chybou, používání efektivních strategií při řešení problému, rozvoj emoční inteligence, organizace a plánování )
- pro děti z cizojazyčného prostředí ( posílení jazykového citu )
- pro děti, jejichž rodiče jsou dyslektici
- pro děti s neurovývojovými poruchami ( PAS, porucha intelektu, porucha komunikace ( těžkosti ve vývoji řeči), ADHD/ADD, specifické poruchy učení, porucha motoriky )
- pro školní děti, které jsou slabé ve čtení v prvních letech školní docházky
- pro děti s těžkostmi v sociální oblasti
- pro nadané děti
- a další
+420 602 552 839
poradna@petraibrahimova.cz